top of page

LOS koptéra 2021: stavba

Po smontování rámu jsem se pustil přímo do stavby. Teda stavby - hlavně pájení. K rámu Alfa Monster a řídící jednotce Racerstar StarF7 jsem připájel motory z Recykleru, EMAX MT2206-1900kv. Tyto motory se mi ukázaly jako nesmrtelné, vlastně nechápu, jak všechny ty hávarie vůbec přežily.



Potom jsem připájel kondenzátor, konektor XT60 a přijímač Frsky R-XSR.


A tím bylo vlastně hotovo. Následovala kontrola směru otáčení motorů, kde jsem se zapotil. Obvykle to zkouším s prastarou 2S baterií. Teď ale po připojení baterie motory ani nepíply. Po chvilce mě napadlo připojit čtyřčlánek. A ESC hned ožily. Takže manuál k FC/ESC neuvádí správně, že je na 2S. A to byl jediný zádrhel při oživení koptéry.



Zálet typicky zavisením v obýváku byl už triviální. A nakonec jsem koptéru zvážil. K mému překvapení váží stejně jako Recykler, 490g.


bottom of page