top of page

LOS koptéra 2021: Racerstar StarF7

Aktualizováno: 6. 4. 2021

Racerstar StarF7 je řídící jednotka kombinovaná se čtyřmi ESC. Procesor je F722 (levnější verze F7 s menší pamětí ve srovnání s F745) a gyroskop léty prověřený (ačkoliv již nevyráběný) typ MCU6000. ESC jsou 40A s BLheli_32.


Po rozbalení následovala vizuální kontrola.


Potom jsem chtěl prověřit SW v desce a ESC. Musel jsem nejprve upravit micro-USB konektor, který díky specifickému umístění konektoru na desce nešel zapojit.



Po lehkém oříznutí konektoru jsem připojil řídící jednotku k PC. Byl zde od výrobce Betaflight 4.2.0 pro target VGRC/VGOODF722DUAL(STM32F7X2). Následovalo zazálohování systému. Provedl jsem ho jak klasicky obrázky, tak dump.


Při pokusu o aktualizaci se Betaflight Configurator nedokázal připojit k desce v DFU režimu. Toto vyřešilo použítí driver fixeru od ImpulseRC. Aktualizace na verzi BF4.2.8 pak už byla bez problému. Dále následovalo provizorní připojení baterie krokosvorkami a prověření ESC. Zde bylo BLheli_32 verze 32.7. Hned na mně vyskočila možná aktualizace na verzi 32.8, kterou jsem provedl. Kromě zapnutí Sin Modulation Mode (obdoba sinhybrid na KISS ESC) jsem nastavil novinku, a to variabilní PWM Frequency 16 - 48 kHz (technologie již použitá na firmware AM32).



A nakonec odkaz na recenzi od Oscar Líang.

bottom of page